Click to listen highlighted text!

Wycieczka do Krakowa i Bochni

W ubiegłym tygodniu uczniowie klas V c i V d wraz z opiekunami panią Dorotą Barańską-Balin, Małgorzatą Czają, Żanetą Fiszer oraz panem Michałem Kępczyńskim wyruszyli na wycieczkę do Krakowa i Bochni.

Pierwszym punktem programu był GOJump Megapark Sikorki oferujący niesamowitą zabawę w Parku Trampolin a także Powietrznym Mieście. Okazało się wtedy jak dużymi pokładami energii dysponują nasi uczniowie.

Następnie udaliśmy się na spacer po Rynku Starego Miasta. Podziwialiśmy m. in. Barkakan, Bramę Floriańską. Słuchaliśmy hejnału z Wieży Mariackiej, a także ciekawych opowieści naszej pani przewodnik.

Następnie byliśmy gotowi zwiedzać trzeci punkt na naszej trasie, Kopalnię Soli w Bochni. Niezapomniane wrażenia z tego miejsca, to przede wszystkim, zjazd i wyjazd windą. Było dużo radości, ale również strachu. Zachwycił nas interaktywny charakter przedstawienia bogatej historii kopalni, a także przepiękne wnętrza wykute ciężką pracą rąk ludzi pracujących pod ziemią. Zmęczeni, lecz pełni wrażeń, wróciliśmy późnym wieczorem do Ostrowca.

Get 30% off your first purchase

X
Przewiń do góry Skip to content Click to listen highlighted text!